goed aangekomen - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu goed aangekomen - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu

goed aangekomen

06 September 2015 | Spanje, Benidorm

Na een gezellige en goed verlopen reis kwamen we gisteren om 23.30 uur aan in het hotel waar we werden ontvangen met een heerlijke salade en broodjes. Daarna was het voor iedereen de hoogste tijd om zijn of haar bed op te zoeken en vanmorgen zat iedereen weer fris en fruitig aan het heerlijke ontbijtbuffet. Nu hebben we net de welkomstmeeting achter de rug en vanmiddag gaan we genieten van life muziek dus wie dat wil kan ook nog een dansje wagen.
Het weer zit even tegen, het was vanmorgen regenachtig maar koud Is het niet en de zon probeert door te komen.

• 06 September 2015 - 17:38

Suzanne Nieuwland:

Wij willen mijn (schoon)moeder Gerda en iedereen heel veel plezier wensen in Spanje en hopelijk komen jullie lekker bruin en met veel verhalen weer terug. Geniet ervan en wij kijken uit naar de fotos en de reisverhalen!

Groetjes
    John & Suzanne