Dag 2 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu

Dag 2

07 September 2015 | Spanje, Benidorm

Vanmorgen na het ontbijt zijn we vol goede moed en met een voorzichtig tussen de wolken uitpiepend zonnetje op pad gegaan naar Terra Natura, een dierenpark. Het leek erop dat de zon goed zou doorbreken en dat het een mooie dag zou worden. Meteen als je het park binnen komt, ga je een grot binnen en daar staan allerlei terraria met giftige diersoorten. We hebben onze ogen uitgekeken op de prachtig gekleurde schorpioenen en slangen en felblauwe kikkertjes. Eenmaal weer uit de grot was het gedaan met de pret. Waar het eerst nog een miezerig regenbuitje leek, kwam het even later met bakken uit de hemel. Niet te zuinig en uren lang. Gelukkig stonden we nog hoog en droog in de grot maar blijven was geen optie dus werden we weer opgehaald. Dat lukte dus niet droog zoals op de foto's te zien is. Eenmaal terug in het hotel hebben we allemaal gedoucht om weer warm te worden en droge kleren aangetrokken. En toen kwam ineens toch de zon door en konden we heerlijk voor het eten op het dakterras met zijn allen wat drinken. Vanavond was het thema voor het eten Grieks met heerlijke salade en moussaka. De avond hebben we besloten buiten op het dakterras met na de koffie en de thee nog een drankje en een spelletje. En nu maar duimen dat morgen het zonnetje schijnt.

• 07 September 2015 - 21:59

Janny Hoogmoed:

Hallo allemaal,

Jammer van die regen, maar fijn dat jullie dan toch weer op het dakterras konden eten.
    De foto´s van vandaag kan ik niet openen, maar die zie ik dan later nog wel eens.
    Hopelijk is het weer morgen beter. Ik ben benieuwd wat jullie morgen gaan ondernemen?
    Dat ga ik morgen lezen.
    Heel veel plezier met z'n allen en lekker genieten hoor.

Groetjes Janny

• 08 September 2015 - 10:21

Michelle De Vries:

Hoi Hoi!

Wat jammer dat jullie toch wel slecht weer hebben zeg!
    Maar niet getreurd, na regen komt zonneschijn!

Er gaan vast nog een paar mooie dagen aan komen.

Veel plezier allemaal!

Groetjes