tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu

tweede dag

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2015 | Spanje, Benidorm

de foto's

  • 08 September 2015 - 10:00

    Patricia:

    Hallo allemaal,

    Ze zeggen na regen komt zonneschijn :)
    Ik hoop dat jullie maar veel zon mogen krijgen.
    De foto's gzien er gezellig uit.
    Ik hoor de verhalen wel als jullie terug zijn.
    Heel veel plezier nog.

    Groetjes
    Patricia Receptioniste DMH

  • 08 September 2015 - 17:24

    Miranda:

    Hola a todos,

    Het ziet er weer heel leuk uit op de foto's, en ik heb gekeken op internet en volgens mij is het nu nog een beetje bewolkt bij jullie, maar vanaf morgen is het 28 graden bij jullie met een zonnetje.

    Heerlijk hoor beter als hier.

    Heel veel vakantie plezier.

    saludos cordiales Miranda


  • 08 September 2015 - 18:50

    Nettie Happel:

    Hallo vakantiegangers,

    In Nederland is het herfst, dus geniet nog maar heerlijk van de warmte in Spanje.
    Hoe lekker is het zwembad?

    Groetjes uit Rozenburg van
    Kees en Nettie Happel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2015

Dag 5

09 September 2015

Dag 4

09 September 2015

Begin dag 4

08 September 2015

Dag 3

08 September 2015

tweede dag

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 4148

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: