Dag 3 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van driemaashave - WaarBenJij.nu

Dag 3

08 September 2015 | Spanje, Benidorm

Vanochtend hebben we rustig aan gedaan en zijn we na het ontbijt rond 11.00 uur naar de boulevard gebracht aan het begin van het Levante strand. Het zonnetje scheen heerlijk dus prima weer om over de boulevard te slenteren. Rond half een besloten we om bij de blauwe walvis onze benen wat rust te gunnen en meteen maar gezellig te lunchen. Het was maar goed dat we al een plekje hadden ergens binnen want rond half twee wilde iedereen die op het strand lag ergens binnen een droge plek vinden omdat het weer ineens was omgeslagen en de regen weer met bakken naar beneden kwam. Toen we klaar waren met eten druppelde het nog wel maar we besloten om gewoon weer poncho's te kopen en onze weg naar het oude centrum van Benidorm te vervolgen. Na een volgende koffiestop was het ineens weer heerlijk zonnig en dat is het gelukkig de rest van de dag en avond gebleven. In het oude centrum hebben we heerlijk gewinkeld en uiteraard is er van alles gekocht. Tot slot zijn we tapas gaan eten, iedereen heeft gesmuld, en hebben we de avond afgesloten met een heerlijk ijsje. Om negen uur stond Bart weer klaar op de afgesproken plek om ons naar het hotel terug te brengen en om tien uur waren we allemaal weer "thuis". Conclusie, met alle stemmen aangenomen: het was een topdag!

• 09 September 2015 - 09:06

Driemaashave:

Hallo Allemaal,

Wat hebben jullie het lekker zeg ondanks de regen af en toe. Maar gelukkig ook de zon.
    Jullie worden zo te zien op de foto`s goed verwend met heeeeerlijk eten.
    Ik wens jullie nog mooie dagen toe en hoor volgende week jullie verhalen graag aan

groetjes uit het zonnige Maassluis

Natasja receptie DMH